Stručná charakteristika aktivity
V rámci této aktivity byly jako součást realizace projektu pořádány konference a uskutečňovány další PR činnosti zaměřené na průběžnou prezentaci, propagaci a medializaci výstupů z ostatních aktivit projektu.
Hlavní a dílčí úkoly/cíle
Oslovení hlavních cílových skupin mediální a PR kampaně, kterými byly:
- veřejnost ČR,
- poskytovatelé sociálních služeb,
- uživatelé sociálních služeb a jejich rodinní příslušníci,
- odborná veřejnost.
Výstupy
- Průběžné konference (1. čtvrtletí 2013, 1. čtvrtletí 2014, 4. čtvrtletí 2014, 1. čtvrtletí 2015).
- Závěrečná konference (3. čtvrtletí roku 2015).
- Vytvoření a realizace plánu komunikační strategie (zejména práce s médii)
- Mediální a PR kampaň (nákup mediálního prostoru).
- Povinná publicita – zajištění log, vlajek atd.
- Tvorba a provoz specializovaných www stránek.
Soubory a informace